Poniżej lista najczęściej zadawanych pytań:

  • Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

    Rejestracja nie jest wymagana. Wszyskie informacje o zamówieniu otrzymasz na swoją skrzynkę mailową.

    Czy możliwy jest odbiór osobisty?

    W tej chwili nie oferujemy odbioru osobistego. Przypominamy, że w przypadku zamówień powyżej 159 zł dostawa jest darmowa :)

  • Ile trwa dostawa?

    Najczęściej wysyłamy paczki tego samego/następnego dnia roboczego po otrzymaniu wpłaty. Szczegółowe informacje tutaj: DOSTAWA

  • Jak mogę zapłacić?

    Są dwie możliwości zapłaty: przelew na konto lub przelew błyskawiczny przez Przelewy24. Wybierając opcję P24, możesz opłacić zamówienie poprzez BLIK lub logując się do serwisu wybranego banku.Przelewy24

  • Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

    Oczywiście! Podczas składania zamówienia wybierz wybrany kraj, a następnie wpisz swój adres wraz z kodem pocztowym. Uwaga - wysyłamy paczki tylko w UE (Unia Europejska). Jeżeli Twojego kraju nie ma na liście do wyboru, prosimy o kontakt - ustalimy go indywidualnie.

  • Dlaczego nie dotarło potwierdzenie zamówienia na mój adres e-mail?

    Potwierdzenia są wysyłane automatycznie. Jeżeli mimo złożenia zamówienia na Twoją skrzynkę nie dotarło potwierdzenie ze sklepu, przyczyn może być kilka. Oto najczęstsze: wiadomość wpadła do folderu SPAM, pojawił się błąd w adresie e-mail (np. gmial zamiast gmail). W przypadku, gdy nie możesz znaleźć maila, prosimy o wiadomość na kontakt@misun.pl

  • Płacę przelewem. Ile mam czasu na dokonanie płatności?

    Na wpłatę czekamy do 48h (dwa dni robocze). Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

  • Płacę przez przelewy24, niestety płatność nie powiodła się. Co teraz?

    Jeżeli posiadasz konto klienta (jesteś zarejestrowany), przycisk do ponowienia płatności "Spróbuj ponownie" powinien być widoczny w Twoim zamówieniu w panelu klienta. Jeżeli zamówienie zostało złożone jako "Gość" lub przy zamówieniu nie ma przycisku, wciąż możesz zapłacić za swoje zamówienie przelewem bankowym na numer konta podany w zakładce "Płatność". Prosimy o informację o zmianie formy płatności.

  • Jak skorzystać z kodu rabatowego?

    W koszyku należy kliknąć w przycisk "Masz kod promocyjny". Następnie należy wpisać kod i zatwierdzić przyciskiem "Dodaj"

  • Czy mogę otrzymać od Was próbki?

    Nie sprzedajemy ani nie rozdajemy próbek. Próbki dodawane są do zamówień. Jeżeli interesuje Cię konkretny produkt lub rodzaj produktu do przetestowania, możesz dopisać to w uwagach do zamówienia. Być może uda nam się spełnić Twoje specjalne życzenie :)

  • Jak otrzymam fakturę?

    Chcesz otrzymać fakturę za zakupy? Najpierw wprowadź adres do dostawy przesyłki. Jeżeli adres lub dane do faktury różnią się od tych do dostawy, odznacz pole "Użyj tego samego adresu do rozliczenia" i wpisz tam pełne dane firmy. Pamiętaj, by koniecznie wypełnić pole NIP i dodać komentarz do zamówienia z prośbą o fakturę. Dokument wyślemy na Twój adres mailowy.

  • Jak mogę śledzić zamówienie od momentu wysyłki?

    Są dwie opcje śledzenia zamówień. Jedna dedykowana jest dla osób, które posiadają konto klienta. Wówczas numer śledzenia paczki jest dostępny po wysłaniu paczki w "Historii zamówień". Jeżeli składasz zamówienie jako gość (klient niezarejestrowany) możesz śledzić paczkę w tym miejscu: https://misun.pl/sledzenie-zamowien wypełniając pola: numer zamówienia oraz adres mailowy, na który zamówienie zostało złożone.

  • Nie umiem zdecydować jaki produkt zamówić. 

    Nie martw się, możemy pomóc! Zapraszamy tutaj: PORADY